Cloudové řešení CRM s prvky ERP

Moderní CRM & ERP informační systém Cloudy

CRM (Customer Relationship management) je systém orientovaný přímo pro komunikaci, shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících firmy. Systém pečuje o zákazníky firmy a koordinuje veškeré vazby mezi zákazníkem a firmou.

ERP (Enterprise Resource Planning) je definice pro podnikový informační systém, díky kterému je firma schopna řešit činnosti jako je plánování, zásoby, nákup, prodej, marketing, finance či personalistiku. Všechny tyto oblasti firmy potřebují různé funkcionality ke své činnosti a tím tvoří vnitrofiremní procesy.

"Cloudy" systém je výhodnou kombinací CRM systému s prvky systému ERP. Celé řešení pracuje v cloudovém serverovém prostředí a vždy je dostupné online odkudkoliv. V dnešní době tím tedy odpadá starost spojená s investicí do hardwaru pro provoz takového systému uvnitř firmy. Systém "Cloudy" je defakto webová aplikace, která je též přizpůsobena správnému zobrazování i na Vašich mobilních zařízeních. Není zde nutností rozsáhlých počátečních investic do robustních řešení. Systém plně pokryje běžné činnosti napříč odděleními v každé firmě a to co neobsahuje není problém doplnit.

Díky své obrovské modulárnosti lze systém přizpůsobit na míru a potřeby každého klienta individuálně. Do systému je možno kdykoliv přidat různé modely, které vyplynou z provozu či užívání systému. Tyto moduly lze i vymyslet premiérově což je nespornou výhodou oproti krabicovým řešením. Systém se snaží být intuitivním pomocníkem v každé firmě dle potřeb a nenutí firmu přizpůsobovat jemu samotnému.

Co "Cloudy" systém přináší

  • Evidence zákazníků a kontaktů

  • Evidence obchodních příležitostí

  • Tvorba a evidence nabídek

  • Správa a evidence firemní dokumentace

  • Podpora zákazníků (ticketový systém)

  • Zákaznická analytika

  • Přehlednou komunikaci zaměstnanců a týmu nad úkoly a projekty

  • Evidence a řízení projektů, úkolů, pracovních výkazů

  • Modul fakturací

  • Automatický systém pro emaily a notifikace

  • Docházkový systém a evidence zaměstnanců

  • Reporty klientům, přehledy projektů v realizaci, přehledy plateb a obratů

  • Možnost párování s dalším software využívaným Vaší firmou

  • Komplexní správa všech firemních dat z jednoho místa

Výhody systému

Není třeba provozovat vlastní servery

Aktualizaci a údržbu řeší dodavatel

Uživatelé mohou přistupovat odkudkoliv

Individuální řešení pro každného klienta